Sayfalar

Pazartesi, Mart 12, 2012

Kafa Hariç

Uçak yolculuğunun tamamlanmasıyla el bagajımı almak için ayağa kalktım ve yolculuk boyunca içinde kaybolduğu ön koltukta bıdı bıdı konuşan, bir yaşında olduğunu zanneden iki yaşındaki Muhammed'le nihayet tanışabildik. İlk önce Muhammed başladı söze:

-Dişlerini göstersene bi...
-Dişlerimi mi?
-Kaç tane dişin var?
-Çok var bende, bak, hırrrrr, gördün mü?
-Benim de dişlerim çıktı, baaaaakkk
-Ama senin dişlerin küçücük bak benimkiler kocaman, hırrrrr
-Hayır benimki daha büyük, bak
-Benimki büyük bi kere

Muhammed'in sesi yükseliyor ve ben de ondan aşağı kalmıyorum:

-Benimki büyük!
-Hayır benimki!
-Benimki daha büyük, hıh!
-Hayır bi kere benimki daha büyük!
-Benimki büyüüük
-Benimki büyük!
-Benimki büyük
-Benimki daha büyük!
-Benimk....    

Etraftaki şaşkın bakışlar sayesinde farkedilen yanlış anlaşılma durumu, bıçak gibi kesilen atışmanın sonrasındaki sessizlik ve tedirginlikle kapılan çantayla uçaktan seri adımlarla ayrılış...

4 yorum:

  1. buraya gulen bir pedobear resmi gelecekti, ama sag olsun blogspot izin vermedi koymama. Blog'u yeni sisteme tasidigimizda umarim :P

    YanıtlaSil
  2. Bence blogumuz yeni bir sistemi hak edecek hareketliliğe ulaştı. Teşvik edici bir unsur olacaktır

    YanıtlaSil
  3. Valla Tarik, yazinin hepsini okudum ve kendini bir yasinda sanan Muhammed hakli, sen haksizsin... Kafa boyutuna oranla bir yasindaki Muhammed'in yeni cikmis disleri seninkinden elbette buyuk olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Valla Erman ben öyle oranmış, altın oranmış, levent oranmış anlamam. Çıkartır koyarız yanyana ölçeriz abi, artık kiminki büyükse.. Nasıl esnek diyaloglara müsait bir konu oldu bu böyle yav:)))

    YanıtlaSil